Bílkoviny vám pomůžou zhubnout

Hubnutí je proces, kterým si prošla takřka většina lidí. Málokdo je totiž spokojený se svou váhou, proporcemi nebo určitými partiemi. Problém však je, že většina lidí pořádně neví, jak vlastně hubnout. Omezit nějakou makro živinu? Zaměřit se na určitý stravovací styl a dodržovat jej? Existuje spousta možností, jak redukovat svou hmotnost a dosáhnout kýženého výsledku. Pro co se rozhodnout?steak se zeleninou
 
Dieta, která má smysl
Trendem poslední doby je takzvaná bílkovinová dieta. Tento styl stravování je zaměřen na to, že dojde k rapidnímu navýšení příjmu bílkovin, a naopak k omezení sacharidů a tuků, aby došlo k udržení jistého kalorického deficitu. Jaké výhody vám zvýšený příjem proteinů přinese? Bílkoviny jsou nejdůležitější složkou potravy, jedná se o stavební složku, která se podílí na růst svalstva a dalších struktur. Pokud nebudete přijímat dostatečné množství proteinů, vaše tělo nebude hubnout tuk, nýbrž svalstvo, což určitě nechcete, obzvlášť pokud cvičíte.
 
Jestliže navýšíte příjem proteinů, a naopak omezíte zbylé dvě makro živiny, vaše tělo se dostane do takzvané ketózy. Nepleťte si tento pojem s keto acidózou, nejedná se o totéž. Ketóza je pro organismus přirozená, naši předci byli prakticky neustále v ketóze. Co pro vás tento stav znamená? Je to jednoduché, pokud se vaše tělo dostane vlivem omezení sacharidů do ketózy, bude muset čerpat energii odjinud. Proteiny nepřipadají v úvahu, protože ty budete aktivně přijímat, řada tedy zbývá na tuky. Ty však ze stravy přijímat nebudete, tudíž vašemu tělu nebude zbývat nic jiného než sáhnout do vlastních tuků, což je vlastně podstatou hubnutí.hromada zeleniny
 
Propracovaný program myslí na vše
Tato dieta je rozdělena do tří fází. Postupně projdete všemi těmito fázemi, během kterých zhubnete několik kilogramů tuku. Jedna z fází je také zaměřena na návrat k racionálnímu jídelníčku, aby nedošlo k nežádoucímu jojo efektu.